Skip to Store Area:

Trgovina TopNakupi.si

Magento Commerce

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine TopNakupi, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec vpiše uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupovanja v spletni trgovini TopNakupi.si.

Če kupujete prvič, smo pripravili enostavna navodila za nakupovanje v naši spletni trgovini.

Vse cene na spletni strani Topnakupi že vsebujejo vrednost DDV. V primeru, da stranka naroči dostavo izdelka na dom, poleg stroška samega izdelka, oglaševanega na spletni strani topnakupi.si, nastanejo še stroški z dostavo artikla ter, v primeru plačila po povzetju, določeni stroški povezani s plačilom. Vse informacije o stroških, povezanih z nakupom, so navedene na naši spletni strani na naslovu topnakupi.si/nacini-placila.

Načini plačila:

Spletna trgovina TopNakupi omogoča plačilo z gotovino in plačilnimi karticami ob osebnem prevzemu izdelkov na sedežu podjetja, plačilo po povzetju ter plačilo po predračunu. Za dodatne informacije si oglejte informacije o načinih plačila, objavljene na naši spletni strani na naslovu topnakupi.si/nacini-placila.

Dostava:

V trgovini TopNakupi stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije,GLS in Cityexpress. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v 1-5 dneh od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

Če naročenega blaga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije, če je bila pošiljka poslana s Pošto Slovenije, sicer pa vas bodo o nadomestnem času dostave ali možnosti prevzema na drugi lokaciji, obvestili uslužbenci pooblaščene dostavne službe.

Za dodatne informacije si oglejte informacije o načinih dostave, objavljene na naši spletni strani na naslovu topnakupi.si/posiljanje.

Komunikacija:

Ponudnik komunicira z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo, razen če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. S prijavo v spletno trgovino se strinjate, da lahko vaš e-poštni naslov uporabljamo za komunikacijo z vami. Komunikacija vključuje tako neposredne informacije povezane z vašim naročilom in računom, kot tudi informacije o promocijskih aktivnostih spletne trgovine TopNakupi.si in podjetja Telecenter d.o.o. Pri oglasnih elektronskih sporočilih bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Ponudnik bo spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

Odveza odgovornosti:

Spletna trgovina TopNakupi nima lastnega skladišča izdelkov, oz. lastno skladišče je samo prehodno. Podatki o dobavnih rokih temeljijo na podlagi informacij dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Prizadevamo si zagotoviti najvišjo mogočo stopnjo ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov. Kljub temu pa se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takih primerih bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ne odgovarjamo. Če uporabnik spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@topnakupi.si ali pa na telefon naveden na vrhu strani.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci.
Objavljene slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov.

Reklamacije:

Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko kupec uveljavlja za vsak izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija:

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Dodatne informacije:

Podjetje Telecenter d.o.o., ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh. Podjetje Telecenter d.o.o. si pridržuje pravico preveriti vsakega kupca ob njegovem prvem oddanem naročilu, in sicer s klicem na telefonsko številko navedeno v uporabniškem računu kupca in tako dokončno potrditi naročilo. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik potrdi naročilo po telefonu oziroma ga zavrne z razlogom. Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov.

Informacije iz 1. odstavka 43b. člena ZVPot so sestavni del pogodbe in se lahko spremenijo samo z izrecnim soglasjem obeh pogodbenih strank.

Shranjevanje pogodbe o nakupu:

Sklenjeno pogodbo (račun) o nakupu blaga bomo shranjevali v našem podjetju, kjer je tudi možen dostop do vpogleda v pogodbo (račun).

Varovanje vaših osebnih podatkov:

Podjetje Telecenter, lastnik  trgovine TopNakupi se obvezuje, da vaših osebnih podatkov nikoli ne bo posredoval dalje, katerikoli tretji osebi, in jih bo koristil izključno za medsebojno uspešno poslovanje in lastno evidenco oziroma statistiko. Če se vam ob pregledu naših strani poraja kakšna nejasnost ali vprašanje, vas prosimo, da nas kontaktirate na že znane telefonske številke ali naš poštni naslov: info@topnakupi.si.

Dostopnost informacij:

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave - obvestilo preko e-pošte ali tel.)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ob sklenitvi pogodbe veljajo spletne cene.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku Topnakupi, so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info.telecenter@siol.net ali po pošti na sedež podjetja, Telecenter d.o.o.,Brnčičeva 13,i1231 Ljubljana. Kupec mora blago vrniti v14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Denar vam bomo vrnili takoj, ko je to mogoče, a najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila stranke o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago poškodovano, uničeno, pokvarjeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Kupnino bo podjetje stranki vrnilo v enaki obliki, kot je bila vplačana in sicer:

  • z nakazilom na transakcijski račun stranke
  • z gotovino v primeru, da je stranka kupnino poravnala z gotovino na sedežu podjetja
  • s poštno nakaznico, v primeru, da je stranka kupnino poravnala po povzetju.

Pri odstopu od pogodbe je potrebno izpolniti obrazec za odstop od pogodbe (PDF datoteka).

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 01 563 56 00, ali po elektronski pošti na info.telcenter@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.