Reklamacije in menjave

Vračilo in menjava izdelkov:

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih izdelkov, če so izpolnjeni vsi splošni pogoji. Upravičeni ste do zamenjave izdelka ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V roku 14 dni od prevzema paketa, nas pisno obvestite, da odstopate od pogodbe (preko emaila ali pošte) in nam v roku 30 dni vrnite izdelek na naš naslov: GG Trade, Gregor Gerbec s.p., Pot na Polane 10, 1351 Brezovica pri Ljubljani.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke, vračilo oziroma menjava nista možna.

V roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa bo artikel zamenjan oziroma bo denar vrnjen.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu oziroma menjaavi izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
“Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.”
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Odstop od pogodbe oziroma menjava izdelka ni možna za izdelke osebne nege ter za zapečatene izdelke (kreme, serumi, prehranska dopolnila,…). Prav tako odstop od pogodbe ni možen za izdelke, ki jih je kupec preizkusil na način, da izdelek ni več v takem stanju, kot ga je prejel (umazan izdelek,….).

Reklamacije:

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe
  • obrabe zaradi uporabe
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V primeru reklamacije, nam izdelek pošljite na naš naslov: GG Trade, Gregor Gerbec s.p., Pot na Polane 10, 1351 Brezovica pri Ljubljani.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa bo reklamacija rešena.